Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 september 2020

Av Inger - 20 september 2020 20:33



 


plockade in de sista dahliorna ...

innan jag grävde upp lökarna ...

och nu ligger de på tork ...


igår hade vi en superdag ...

på nollan och sen sol och blå himmel ...

vi rensade hallonhäcken ...

ett riktigt jobb ...

igenväxt av gräs ...

mannen grävde upp vinbärsbusken ...

som bara tog plats ...

vi avslutade kvällen vid stugan ...

eldade och klämde en pizza ...

så fantastiskt avkopplande ...

att ligga i soffan, blunda, lyssna på radion ...

ljuvlig värme från spisen ...

och bara stearinljus ...

som belysning ...


en promenad längs älven på em ...

alltid lika vackert ...

när man än går ...


         


hösten på G ...

kanadagässen samlar sig ...

riktigt lågt vatten i älven ...

stenbanken mitt i älven ...

syns nästan aldrig, absolut inte så här mycket ...


idag handlade jag en superskön fåtölj ...

på fb ...

av en bloggerska i byn ...

många har nog sett den ...

på insta ...

men nu är den min ...

bara min ...

vi uppdaterar möblerna väldigt sällan ...

så det här var kul ...


 


den här skulle Saga ha lagt beslag på ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards