Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 december 2019

Av Inger - 20 december 2019 21:25


 


nu är jag i mål ...

jullov till 7 januari ...

så underbart härligt ...


efter jobbet ...

shoppade jag de sista julklapparna ...

på hemmaplan ...

i den nyöppnade affären ...

Lilla drömmagasinet 

hittade mina ullvantar ...

jättefina  ...


det har töat idag ...

disigt, grått men en härlig luft ...

att fylla lungorna med ...

det är knappt vitt ...

på gräsmattan ...

men det räcker för mig ...

Alice ska tävla på skidor ...

i morgon ...

men det är konstsnö ...

grabbarna ska titta på innebandy ...

IBF mot Storvreta ...

i en fullsatt arena i Falun ...

det gillar de skarpt ...


har inget bokat under ledigheten ...

förutom att jag ska ...

rensa i röran ...

använda det som finns ...

i kyl, frys och skafferi ...

handarbeta ...

läsa ...

hälsa på och umgås ...

titta på några filmer  ...

och göra absolut ingenting ...






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards