Nuärjagmormor

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Inger - 31 oktober 2013 19:28


en väldigt mulen dag ...

duggregnat lite då och då ...

men en skön luft ...

luft ...

som kändes bra i lungorna ...

när jag tog en joggingtur ...

tror det var en månad sen sist ...

minst ...

men det var en skön halvtimme ...

ägnat dagen åt mig själv ...

för i morgon ...

jobbar jag igen ...

plockat och rensat ...

kläder, sängkläder mm ...

ska lämnas till veckan ...

våra nyanlända behöver ...

vinterkläder ...

och jag behöver bli av med ...

passar bra ...

vilken skön känsla ...

när det blir lite ordning ...

i skåpen ...


skönt när vardagen ...

återkommer ...

men jag är fortfarande ...

glad över ...

alla kondoleanser ...

som ramlat inne ...

och kom idag också ...


ha en fin fredag ...

nu är det helg igen ...

och ny månad ...

den längsta och tråkigast ...

på hela året ...

tycker jag ...


ha en fin fredag ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards