Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Inger - 28 oktober 2013 20:17


läser hos min bloggvän från Skåne ...

att det gäller klass 3 varning ...

huvaligen ...

här är det inte ens en pust ...

vi bor i ett långt land ...

stormen passerar under oss ...

och det tackar jag för ...

 

vaknade tidigt ...

städade lite ...

drog till Vansbro ...

med en lista att pricka av ...

det tar aldrig slut ...

på måsten ...

men nu är listan gjord ...

hälsade på pappa ...

plockade fram kläder ...

till onsdagen ...

vi tog en promenad ...

som han uppskattade mycket ...

en kaffe ...

innan jag drog hemåt ...

 

ett besök vid stugan ...

för att plocka hem ...

ris i alla former ...

som jag ska dekorera med ...

på fikaborden ...

tog mig en promenad ...

det är ljuvligt ...

med 10 grader + ...

den här tiden på året ...

får gärna hålla i sig länge ...

 

i morgon ...

blir det till att samla kraft ...

inför onsdagen ...

 

men hur det än är ...

så är det alltid ...

någon som har det värre ...

fick höra om en person ...

från grannbyn ...

så jag ryser ...

livet är tufft ...

nästan jämt ...

 

kram till er alla ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards