Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Inger - 8 juli 2012 22:30


 


sträckläste den här ...

en bra deckare ...

om man gillar den här genren ...

lättläst, spännande ...

jag ville gärna veta ...

hur den skulle sluta ...


ska försöka ...

lägga in böcker jag läser ...

under kategori ...

Boktips ...

mest för min egen skull ...

för att inte köpa ...

en pocket ...

jag redan läst ...





Av Inger - 8 juli 2012 17:37


 


regnet öser ner ...

70 mm ...

på 6 timmar ...

tror aldrig jag upplevt ...

ett sånt regnande ...


vi hade en myggfri natt ...

våra sovgäster ...

fick inga fler bett ...

hann vara ute en stund ...

på morgonen ...

innan det började stänka ...

när det var dags ...

att bänka sig ...

framför ...

Vansbrosimningen ...

efter 11 ...

drog regnandet igång ...

med dunder och brak ...


i brist på annat ...

har vi rensat hos sonen ...

mammas och pappas grejer ...

har sorterats ännu en gång ...

bilen är full ...

med loppisgrejer ...

jag växer nån centimeter ...

för varje lass vi kör iväg ...

en hel del ...

ska sparas ...

men det ska flyttas ...

hit ...


en hel del packande ...

och flyttande ...

har vi framför oss ...

hela sommaren ...


ser framemot ...

Varg Veum ...

på TV ikväll ...

 den serien gillar jag ...


nu är det snart dags ...

att tömma ...

regnmätaren igen ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards