Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Inger - 2 juli 2012 21:40


 


rensat häcken ...

det doftar ljuvligt ...

av rosorna ...


 


första semesterdagen ...

skönt ...

men var är sommaren ...

20 grader ...

men det blåser kyligt ...

sol, moln, sol ...

det blir rätt ok ...

till kvällarna ...


vi tog en sväng ...

på Tobakspinnarstämman ...

inte riktigt min musik ...

men det är kul att se folk ...

och att det händer nåt ...

nu var det en fördel ...

att det blåser ...

knott/myggfritt ...


jag har fortsatt ...

min rensning ...

nya kassar ...

som ska lämnas ...

lekstugan ...

har fått sig en uppsnyggning ...

mannen har gått med på ...

att tapetsera om ...

vardagsrummet ...

och han vill ha ...

ett nytt golv också ...

det är bara att hänga med ...

i svängarna ...

ska kika på tapet ...

nån dag ...

nått i vitt ...

blir det ...


hade svårt att sova i natt ...

så nu hoppas jag på ...

sovmorgon ...

för i morse ...

skulle jag till frissan ...

så jag var inte utsövd ...

när klockan ringde ...


i morgon ...

är det dags ...

att ta upp löpningen igen ...

suck ...

men det behövs ...


ha en bra tisdag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards