Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Inger - 19 december 2012 20:32


en skön vinterdag ...

även idag ...

- 4 grader ...

helt perfekt vinterväder ...

lek inne hela fm ...

sen tillbringade vi em ute ...

de flesta barn ...

tog jullov idag ...

skönt för alla ...

som kan vara lediga ...

nu behöver vi lite ...

sovmorgnar ...

och slapptid ...

allihop ...

två korta dagar ...

sen så ...

även mannen är ledig i 13 dagar ...

tack vare en semesterdag ...

det är väl bra utdelning ...

tomtegröt och skinksmörgås ...

till lunch ...

det var faktiskt jättegott ...


fick läsning till helgen ...

Keplers senaste ...


 

bra timing ...

från bibblan ...

en kvällspromenad ...

hann sonen och jag med ...

innan Ernst ...

och morden i Sandhamn ...


i morgon ...

har jag samtal ...

på fm ...

bra att fixa lite sånt ...

när det är lugnt ...

och utnyttja tiden ...

inför nästa ...

hektiska termin ...

som jag tror ...

blir lite spännande ...

med en annan barngrupp ...

på samma avdelning ...


sen måste jag nog börja ...

förbereda julen här hemma ...

lite städning ...

och lite matförberedelser ...

även om det känns lugnt ...

och gott om tid ...

när nu helgen ...

ligger före julafton ...


ha en bra torsdag ...






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards