Nuärjagmormor

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Inger - 8 december 2012 21:20


två virvelvindar ...

från Björbo ...

anlände med lördagsmys ...

blåbärsglögg ...

ost och kex ...

frukt ...

och skruvar ...

pizzaslice ...

kompletterade ...


 


Molly ...

hann blöta ner ...

tre ombyten ...

innan hemfärd ...

hon älskar att stå vid bänken ...

diska och fixa ...

a la Molly ...


 


bad i badkaret ...

hanns också med ...


 


Ludvig ...

och Molly ...

kommer igen imorgon ...

för att träffa Tomten ...

under julskyltningen ...


nu har vi -21 grader ...

helt plötsligt ...

usch, alldeles för kallt ...






Av Inger - 8 december 2012 15:50


köttbullsrullning på fm ...

det är alltid ...

en procedur ...

som jag skjuter på ...

så länge det går ...

men nu är julbullarna stekta ...

och ligger i frysen ...


julsaneringen ...

har tagit fart ...

när jag får på mig ...

glasögonen ...

så får jag panik ...

då syns det hur det ser ut ...

tvättmaskinen drogs fram ...

blääää ...

lika bra att dra fram spisen också ...

minst lika äckligt ...

men nu är det fräscht ...


tänkte baka lomper ...

men det får vara ...

till en annan dag ...

får besöka av L och M ...

som vi inte sett på ett tag ...


nu kommer kylan igen ...

vill inte ha ...

istappar i håret ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards