Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Inger - 22 november 2011 20:19


mer än att jobba idag ...

en fin fm ...

men en ny bekantskap ...

det gör vi gärna om ...

InPrint-information ...

på em ...

gav många idéer ...

hur man kan använda programmet ...

gäller bara att få tiden ...

för det går tid ...

när man gör grejer på datorn ...

tänkte hinna in på apoteket ...

när jag kom ...

men det kunde jag glömma ...

7 före mig i recpetkön ...

datakrångel ...

gick dit igen efter jobbet ...

många i kö ...

även då ...

men då väntade jag ...

och fick det fixat ...

men nätet var fruktansvärt segt ...

ett besök ...

på boendet ...

ett deprimerande ställe ...

man blir inte uppåt direkt ...

men vad ska man göra ...

känner mig glad ...

över mitt positiva jobb ...

 även om det går i vågor ...

för den äldre delen ...

av ålderstrappan ...

fixar jag inte ...

det är tur att det finns änglar ...

som vill jobba där ...


åkte före sju ...

kom hem halv sex ...

inte mycket kvar av dagen ...

så nu slöar jag framför ...

äntligen hemma ...

och datorn ...

i morgon ...

har vi storsamling/födelsedagskalas ...

för alla barn ...

ser ut att bli en fulltalig skara ...

på en resa ut i  ...

djungeln ...

 

en väldigt gråmulen dag ...

med dimma ...

runt nollan ...

men jag tycker det är härlig luft ...

en vecka kvar ...

av november ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards