Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Inger - 10 november 2011 21:10


  

är bara förnamnet ...

efter denna dag ...

en vanlig dag på jobbet ...

som började 06.00 ...

en massa lek och stoj ...

pannkakor ...

favoritmat för de flesta ...

hämta pappa ...

åka till apoteket ...

båda sorterna medicin ...

som jag skulle hämta ...

skulle naturligtvis ...

bytas mot en billigare variant ...

(svensk sjukvård i ett nötskal) ...

hur ska jag veta ...

om det fungerar ...

tyvärr har jag ingen läkarutbildning ...

som de verkar ha på apoteken ...

betala med kort ...

fungerer/fungerer icke ...

lika spännande varje gång ...

om det blir bingo ...

jag har nytt kort ...

men apoteket ...

har inte bytt terminaler  ...

så naturligtvis ...

blev det till att göra om ...

hela affären ...

frissering av mamma ...

äntligen ...

lite vårdsnack ...

ser inte fram emot ...

ett kommande samtal ...

vårdplanering ...

vilket otroligt positivt ord ...

inte ...

jag kvävs av alla måsten just nu ...

kom hem 16.30 ...

så min arbetsdag ...

har varat i .................

.... 10,5 timme ...

utan rast ...


mycket klagande just nu ...

jag vet ...

men jag är SLUT I RUTAN ...


men om ½ år ...

ser det ut så här ...


 


ljuvliga årstid ...

längtar ...



  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards