Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Di leva har fått en son ...

Av Inger - 16 juli 2011 10:15


kul för honom ...

men tråkigt för oss ...

eftersom ...

han inte kunde närvara ...

i Dalhalla ...

det var en stor besvikelse ...

för mig ...

och de flesta i publiken ...

det blev en bra show ändå ...

men ändå ingen ...

av de bästa ...

tycker jag ...

lite slätstruket ...

 men både vädret ...

och arenan ...

bidrog till det ...

tror jag ...


   det gamla kalkbrottet ...

som blivit en musikarena ...

en kanonplats ...

men artisterna ...

har lite svårt ...

att få riktig kontakt med publiken ...

som Diggiloo ...

ska ha tycker jag ...


  som ni ser ...

så var vädret inte det bästa ...

men ändå bättre ...

än det vi vågade hoppas på ...

ett lätt regn ...

hela första akten ...

men sen var det ganska torrt ...

hela publiken ...

var skrudad i regnställ ...

och regncape ...

inte det optimala ...

att ha huva ...

när man ska njuta av musik ...

men en lättsam kväll ...

hade vi ...

tillsammans med ...

Ludvigs pappa och hans gäng ...

och i bilen ...

dit och hem ...

hade vi prat och skratt ...

med våra grannar ...

och idag ...

kommer våra kära vänner ...

som vi väntat på ...

lite bättre väder ...

men ingen sol ...


att livet ...

rymmer både glädje och sorg ...

får man ju ständigt ...

påminnelse om ...

men det är väl det som är livet ...

ett förtroligt och berikande samtal ...

om livets svårigheter ...

hade jag och M ...

innan jag åkte till Dalhalla ...

 att ha samtal ...

och gråta en skätt ...

det tror jag på ...


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards