Nuärjagmormor

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Inger - 15 juli 2009 22:36


efter Ludvig-em ...

blev det Oscar-kväll ...

vi har tittat på ett projekt ...

nästan hela familjen ...

sen blev det fika ...

med Oscars farmor och farfar ...

en kvällstur ...

till våra vänner i Haga ...

för att kolla in deras stora projekt ...


i morgon ...

ska jag börja med möbelmålningen ...

tror jag ...

på em ...

ska vi på Show ...

våra små kusiner/tremänningar ...

brukar bjuda på ...

sång, musik och teater i ladan ...

varje sommar ...

och i morgon är det dags ...

vi skulle ta med småpengar ...

och picknick-korg ...

 det blir kul ...

de är jätteduktiga ...

och så blir det som en släktträff ...

samtidigt ...


ha en skön kväll ...

Av Inger - 15 juli 2009 16:50



Ludvig ...

idag har jag och Ludvig ...

tagit en promenad ...

så mamma ...

hann nästan äta upp lunchen ...

vi gick en lång promenad ...

men sen blev Ludvig hungrig ...

så det var bäst att vända ...

ett besök ...

Nymodigt ...

hann vi också ...

men som vanligt ...

hittade vi inget vi ville ha ...


idag ...

har Ludvig ...

pratat med mormor ...

börjar bli stora killen ...

snart kan han "leka" med Oscar ...


ha en bra kväll ...

Av Inger - 15 juli 2009 12:24


har jag blivit på fm ...

klippt mig kort ...

gjort slingor ...

och sen slog jag till ...

och plockade ögonbrynen ...

inte skönt ...

men det blev ett "lyft" ...


lite lunch ...

med sonen ...

tvätta lite ...

sen tror jag det blir en tur till ...

Ludvig ...


glömde säga ...

solen skiner ...

det älskar jag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards