Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Inger - 1 juli 2009 19:11



efter en väldigt varm fm ...

så blev det en tur till stugan ...

för ett bad ...

Oscar, Ludvig med mammor ...

jag och mannen ...

två vagnar ...

badpackning, fika mm ...

vi såg innan vi for ...

att hotande åsk- och regnmoln närmade sig ...

men vi hann med ett bad ...

och Ludvig lite mat ...

började mullra i bergen ...

sen kom regnet ...

och när det kom ...

så kom det med besked ...

vi hade det jättemysigt ...

på vår altan ...

och i våra 17 kvadrat ...

vagnar och ungar ...

om vartannat ...

vi fikade ...

lekte med bilar ...

sen fick vi Oscar att somna i sängen ...

efter lite Trollmor och Mors lilla Olle ...



kusin Ludvig ...

somnade i soffan ...



så kunde vi ägna oss åt kortspel ...

hann en omgång Chicago ...

innan regnet avtog ...

och Oscar vaknade ...

det var längesen ...

vi och våra döttrar ...

satt och spelade kort ensamma ...

väl hemma ...

fick vi besök av ...

farmor, fastrar och kusiner ...

 som var ute på en rundtur ...


vi har haft en jättetrevlig em ...

som vi gärna gör om ...

jag tycker mer och mer ...

om Min lilla stuga ...

och känner ...

att jag kommer att använda den mycket ...

upptäcker att jag får plats med en hel del ...

även om den är liten ...

men det är bra ...

att ha grejer där ...

så att det är bara att åka dit ...

utan en massa packning ...

tar med mig lite saker ...

varje gång jag åker dit ...

stryker och lägger till på min lista ...

av bra att ha saker ...


ikväll ...

klarar vi oss ifrån vattningen ...

har varit ute ...

och skött om trädgårdslandet lite ...

men blev en del knott ...

efter regnet ...

det är fortfarande varmt och skönt ...

trots ovädret ...

det gillar jag ...


ha en bra kväll ...

i morgon ...

har jag en seg em/kväll ...

men nu är det bara 2 dagar kvar ...


Oj, glömde ...

i dag blir Ludvig 1 mån ...

grattis lilla gubben ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards