Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Inger - 18 september 2008 20:05


skönt att vara tillbaka i verkligheten igen ...

en lugn dag ...

vi hade lyssnaövningar, lite sång och musik ...

en stunds utevistelse ...

vi sopade ihop en kärra löv ...

uppdaterade lite listor ...

och städade i ett stökigt utrymme ...

känner mig riktigt nyttig ...

när jag utnyttjade en massa dötid ...

det är lätt att ställa ifrån sig ...

men svårt att fixa bort det igen ...


ikväll har vi kört bort lite avfall ...

till miljöstationen ...

lite tomma färgburkar, ett bilbatteri mm

dessutom pantade jag tre kassar ...

sonen med kompisar ...

har en förmåga att lämna kvar flaskor i bilen ...

ser att de har gått över till loka, ramlösa mm ...

nyttigare än cola och fanta ...


har tagit ett varmt bad ...

med levande ljus på badkarskanten ...

läsande en tidning ...

avkopplande ...


imorgon är det fredag igen ...

det rullar på ...

det blir en tur till Mora på lördag fm ...

hämta soffan ...

sen blir det fixande under helgen ...

en snabbis till Precent på lördag fm först ...

såg att Susanne har rea ...

sen får vi vara nervösa fram till kl 16 ...

när vi vet hur det går för IFK ...

blir de kvar i tvåan ...

återstår att se ...

men vi håller tummarna ...


nu ska jag sätta mig framför TV:n ...

och virka ...

har börjat virka rutor till en filt ...

tänkte rensa lite i mina lager ...

jättekul ...

eftersom det går så fort ...

och så går det att kolla på TV samtidigt ...


undrar vad vi ska äta imorgonkväll ...

nån som har nåt förslag ...

det är så tråkigt att hitta på nåt ...

helst ska det vara ...

lätt och snabbt att göra ...

och så ska det vara gott ...


ha det ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards