Nuärjagmormor

Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Inger - 11 februari 2008 20:37

Vilket vackert vårvinterväder det har varit idag...

Solen stålade och jag passade på att ta en joggingrunda efter jobbet...

Vi tog en eftermiddagstur till stan för att skaffa nya pass till Romresan och det kräver planering...

Polisen har kvällsöppet till 18 på måndagar och då gäller det att passa på annars måste jag ta ledigt från jobbet...

Ett nytt pass kräver att vi åker 13 mil för att förnya det sen 13 mil till för att personligen hämta ut det...då krävs det lite planering och vi kan inte vänta till sista minuten direkt... men nu är det gjort... även om min äkta hälft fick ta en 7-8 bilder innan de kom på den smarta idéen att han skulle ta av sig glasögonen för att ögonen skull synas...ska man åka till USA så var det väldigt viktigt att ögonen syntes...

Sprang en vända igenom köpcentrat i stan... själv köpte jag bara en fika för det fanns inga bebiskläder kvar på rean, ha ha...

Sonen och jag övertalade min man att inhandla ett par "moderna" jeans... ganska många år sen det hände senast och det beror inte på att han har svårt att hitta några som passar... det är nog mest brist på intresse och att det är jobbigt att besöka en provhytt och ändå så behövde han bara prova ett par och de satt som gjutna...

Styrde sen färden hemåt och besökte mellandottern för att lämna in plånboken som hon saknade i morse... den fanns hemma hos oss...

Sitter vid datorn en stund och skickar några mail till mina väninnor för att tacka för helgen... och bloggar lite...


Nu tänker jag ringa upp min lilla prins Oscars mamma för att prata bort en stund... sen är det läggdags... lång arbetsdag imorgon...


            God Natt

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards