Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Inger - 7 februari 2008 21:36

Ett tag sen jag skrev... har inte haft tid att sitta vid datorn... igår firade vi vår 50-åring med prinsesstårta och paket... Godingen är nog morfars bästa present... men en flygtur och en ny såg till snickarboden är inte heller fel... på lördag kl 18 ska namnet på lillplutten bli presenterat sägs det... spännande att få höra vad det blir... verkar luta åt Oskar eller Victor... fina båda två tycker jag... imorgon ska jag sätta födelsedagsbarnet på potatisskalning, en hel massa blir det... sen ska vi duka festlokalen och inhandla förhoppningsvis det sista i matväg... tur att jag har en väninna som ställer upp i vått och torrt och fixar... det är jättekul men nervöst innan jag ser att allt funkar...ska sätta in en långpanna med älgstekar i ugnen som ska bli tjälknölar i natt...


Min kantarellskörd i höstas... tur att det finns trattkantareller när det ska vara mängder med sås till kalaset...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards