Nuärjagmormor

Alla inlägg den 30 januari 2022

Av Inger - 30 januari 2022 20:19


 


bild från veckan ...

helgen har varit blåsig ...

småsaker mot södra Sverige ...

men med våra inlandsmått ...

så har det varit stormigt ...

snö som virvlat runt ...

isgator som polerats av blåsten ...


natten till lördag ...

kände mannen av Covidsymptom ...

lite slö på lördagförmiddag ...

vi höll oss för oss själva ...

idag testade vi oss med självtest ...

ingen Covid ...

men han får ta ett test i morgon ...

vi utsätts på jobben ...

men nu var det mest Ludde ...

som kanske smittat ...


en lugn helg ...

legat i fåtöljen ...

tittat på massor av sport ...

i pyjamas ...

knappt lagat mat ...

använt färdigt i frysen ...

väldigt nyttigt att få rensa ...

läst ut boken ...

om domaren Jonas Eriksson ...

tycker om att läsa biografier ibland ...

och så har jag virkat ...

fått några projekt färdiga ...


 


några snuttisar till loppisen ...


i morgon går jag in i ett nytt liv ...

jobbar bara 80 % ...

har jag inte gjort sen barnen var riktigt små ...

när jag fick ta det som fanns ...

lediga fredagar ...

hur bra låter inte det ...

ska göra sånt som jag tycker är roligt ...

städa kan också vara roligt ...

bara tiden finns ...

trädgårdsfix ...

loppisförberedelser ...

baka, laga mat bara för att jag vill ...

inte måste ...

har anmält mig till "thaimatlagning" ...

två fredagskvällar i mars ...

spännande ...

älskar thaimat ...

men framför allt ...

så tar vi helg på torsdagkvällarna ...

sova vid stugan ...

äta och dricka nåt gott ...

 se på solnedgången ...

och bara vara ...


Sverige tog EM-guld i handboll ...

ett fantastiskt LAG ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards