Nuärjagmormor

Alla inlägg den 18 april 2021

Av Inger - 18 april 2021 20:41


ljuvlig söndag ...

+ 16 ...

strålande sol ...

kändes som sommar ...

det är bäst att njuta ...

för det ser ut som ...

att jag får fira födelsedag ...

i blötsnö ...


nu har jag mina krukor ...

med luktärter ute på dagarna ...

har aldrig försått förut ...

men nu testar jag att få blommor tidigt ...

krukor i en plastpåse ...

har jag sett många ha ...

det blir som små drivhus ...

olivträden har hamnat på altanen ...

under fiberduk ...

omplantering blir det ...

om de ser ut att ta fart ...

annars blir det komposten ...


ett spontant utefika idag ...

så skönt att träffa vänner ...

igen ...


Alice hämtade gammelmormors cykel ...

nu ska det vara "riktiga" cyklar ...

modet växlar ...

och det är bra att spara på allt ...

alltid vill någon ha det ...


ny vecka men kort ...

har tagit tre dagars semester ...

i slutet av veckan ...

få se om vädret blir så dåligt ...

som det sägs ...

men jag är i allafall ledig ...

längtar ...





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards