Nuärjagmormor

Alla inlägg den 25 maj 2020

Av Inger - 25 maj 2020 19:41


Ny vecka ...

gråmulet i morse ...

men solen kom efter lunch ...

så nu har vi ljuvliga grader ...

en promenad i trädgården ...

och då ser jag ...


äppelblom ...

körsbärsblom ...

det vackraste som finns ...


   


min bästa tid är nu ...

salladen har visat sig i landet ...

spenaten i en kruka ...

dahliorna växer i plastpåsarna ...

törs inte sätta ut dem än ...

järnnätterna brukar visa sig ...

en vecka in i juni ...


knopp i aklejorna ...

och början till blommor ...

i pionen i solläge ...

har utökat pionsamlingen ...

och satt plantorna ...

i olika lägen ...

för att förlänga blomningen ...


mannen har börjat måla huset ...

andra gången sen vi flyttade hit -87 ...

och sen ska det bli nya verandrapinnar ...

som jag längtat ...

ibland händer det grejer här hemma ...

men inte så ofta ...

min händiga man ...

är mer intresserad av att fixa hos andra ...

just nu är han tjänstledig ...

för att snickra i någons sommarstuga ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards