Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 december 2020

Av Inger - 22 december 2020 19:18


min julklapp till mig själv ...

ett tandläkarbesök ...

och drog ut min krånglande tuggtand ...

som jag besvärats av ...

sen i somras ...

gamla amalgamfyllningar sen barndomen ...

spränger tänderna ...

och gör sprickor ...

som spökar ...

men nu är den väck ...

tur att vi har tandvård de lux ...

om man inte går hos folktandvården ...

för då är det katastrof ...


nu är det äntligen ledigt ...

känns så bra ...

nu vill man inte vara någonstans ...

mer än hemma ...

känns väldigt otrevligt ...

med all covid ...


regnade ...

som övergick i snöflingor ...

men blev inget mera ...


håller vi oss friska ...

så blir det en lugn jul ...

tv, bokläsning, korsord, virka ...

promenader ...

och småplockande här hemma ...

det känns bra ...


väldigt enkel julmat ...

och äta ur kyl och frys ...

så få besök i affären som möjligt ...


en mycket annorlunda jul ...

har vi framför oss ...

2020 ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards