Nuärjagmormor

Alla inlägg den 27 november 2017

Av Inger - 27 november 2017 20:41


en vecka närmare jul ...

vi har haft tö ...

+ 6 varmt ...

det har regnat ...

och snön puts väck ...

väldigt lite att göra ute ...

för barnen ...

hårt, brunt och tråkigt ...


mannen och jag ...

tog en shoppingtur till Borlänge ...

trots Black Friday och lön ...

så var det rätt ok att handla ...


annars så har jag inte gjort så mycket ...

bakat lite ...

bytt köksgardiner ...

jag ligger hellre i soffan ...

handarbetar lite ...

framför tv:n ...

har prioriterat att ta en kvällspromenad ...

det hehöver jag ...

och även mannen ...



inhandlat garn till en sjalkrage ...

och en ny virkkrok ..


 


grönkålen är fantastisk ...

ut och plocka i landet ...

trots att vi haft - 10 grader ...


målat stolar till förskolan ...

stolarna ska bli babblarna ...


 


plockat pinnar vi stugan ...

och tillverkat en stjärna ...

ibland är jag pysslig ...

men inte så ofta ...


 


sista veckan av november ...

livet rullar på ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards