Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 december 2015

Av Inger - 22 december 2015 21:15


 


nu är jag i mål ...

för det här året ...

när jag jobbar igen ...

är det 2016 ...

hösten har runnit iväg så fort ...

vi har haft så roligt ...

de här månaderna ...

min nya kollega och alla små barn ...

men nu är det skönt ...

att vila ett tag ...

sova så länge jag kan ...

(och det är inte så länge) 

var uppe på kvällen ...

och skrota så länge jag vill ...

läsa böcker ...

halva nätterna ...

och t om titta på någon film ...

motionerna mera ...

och städa bara lite ...

när andan faller på ...

träffa mina älsklingar x 5 ...

och sen är vardagen här igen ...


det kom en liten tomte idag ...

och lämnade en tomte ...

till oss fröknar ...

på avd ...

det värmde ...


ja, Ann ...

ikväll blev det paj ...

kycklingpajen som jag fick recept på ...

supergod ...

och som tur är ...

finns det en bit kvar till imorgon ...

och så ett stort grattis ...

på din födelsedag ...

och en önskan om en riktigt ...

God Jul ...

till dig och de dina ...


kram 




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards