Nuärjagmormor

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Inger - 13 juni 2013 21:16


nu kom regnet ...

helt enligt prognosen ...

det har regnat ...

till och från ...

hela dagen ...

ganska skönt ...

fräscht ute ...

men jag är rädd för ...

att det här vädret ...

är här för att stanna ...


vi hann i allafall ...

ut på en liten utflykt ...

på fm ...

med Alice gäng ...

efter lunch ...

åkte jag och Oscar ...

till Vansbro ...

ett uppskattat besök ...

och hårklippning ...

vi spelade memory ...

jag och Oscar ...

medan vi var där ...

han var så pigg och glad ...

och livade upp ...

M och G ...

sen åkte ner på "byn" ...

för att fixa ärenden ...

hälsade på ...

mamma på banken ...

hämtade bok på bibblan ...

apoteket ...

blöjor på COOP ...

och sen avslutade vi ...

med att fika ...

Håkanssons ...

mjukglass för mig ...

jag tror att Oscar ...

njöt av em ...

lika mycket ...

som jag gjorde ...

sen var det dags ...

att hämta Alice ...

på förskolan ...


en öppningsdag ...

i morgon också ...

sen helg ...

en helg ...

med mycket att göra ...

som vanligt ...

men den här helgen ...

slår nog alla rekord ...

puh ...


ha en bra fredag ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards