Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Kattväder ...

Av Inger - 29 april 2013 21:39


    

det har regnat hela dagen ...

så det blev en innedag ...

med lite kalas ...

och ett avsked ...

innan lunch ...

en väldigt vanlig em ...

med lek ...

och pyssel ...


cyklade hem ...

och hade maten färdig ...

kändes skönt ...

Saga har sovit ett klockvarv ...

riktigt kattväder ...

med andra ord ...


målat mitt projekt ...

en gång till i kväll ...

tror att det blir en strykning ...

till på ovansidan ...

i morgon ...

sen får bänken ...

flytta in hos Alice ...

lägger in en bild ...

när det är färdigmålat ...

här ...

kan du tjuvkika ...


hängde med Icka ...

till gymmet ...

många veckor sen senast ...

crosstränade ...

cyklade ...

fick lite övningar ...

av träningskompisen ...


i morgon ...

städar vi gården ...

om det går att vara ute ...

själv har jag några ...

utvecklingssamtal ...


ha en fin Valborg ...

 
 
katsura

katsura

30 april 2013 09:44

Faktiskt önskar jag att vi hade fått regnetden här gången. Det är torrt som tusan och jag har gödslat gräset och vill att regnet ska komma... :) Kram!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Sirpa

Sirpa

30 april 2013 10:05

Hej! Då har vi samma projekt:) att måla...håller på just här!
Önskar dig en skön Valborg! Hoppas vädret är med oss!
Kram Sirpa♥

http://anglarochparlor.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards