Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

5-års jubileum ...

Av Inger - 12 januari 2013 10:31


5 årsjubileum idag ...

här kan ni läsa ...

mitt första inlägg ...

tycker själv ...

att jag utvecklats i skrivandet ...

och hittat min egen stil ...

kommer ihåg ...

känslan ...

att läsa sina ord ...

på nätet ...

första gången ...

kändes rätt otäckt ...

i allafall ...

har det varit 5 roliga år ...

i bloggvärlden ...

många nya bekantskaper ...

i alla delar ...

av vårt land ...

som jag hoppas få följa ...

i fortsättningen också ...

  

ha en fin lördag ...

kalla vindar, -10 ...

är det här idag ...



 
 
carina

carina

12 januari 2013 11:05

Godmorgon ! Och grattis till de 5 åren :)

vi har bara -3,5 grader men jag är hemma med lilla vovven... hon går mot slutet och det gör så ont.

Kram !

http://carri.bloggplatsen.se

Inger

12 januari 2013 12:10

Det är det som är så jobbigt med att ha djur ... att den dagen kommer när man kanske behöver ta ett beslut.

kramar till dig/Inger

 
Ängel med bruten vinge

Ängel med bruten vinge

13 januari 2013 23:59

Oj, har det redan gått fem år!Grattis till femårsjubileum! Det betyder att det snart är detsamma för min del, i februari tror jag...

Tänk så fort tiden går när man har roligt! Ja,allt har förstås inte varit roligt under de här fem åren, men jag tror att du, precis som jag tycker att det jobbiga känns lite lättare när man skrivit av sig på bloggen.

Hoppas du fortsätter skriva i många år till - jag fortsätter läsa!
/Ängeln

http://mormorsblogg.wordpress.com

 
katsura

katsura

14 januari 2013 21:04

Fem år! Inte illa. Jag har nog följt dig i snart fyra av de åren. Jag håller med Ängeln - fortsätt skriva, jag fortsätter att läsa :)

http://katsura.bloggplatsen.se

Inger

14 januari 2013 21:38

Tack!

Ja och jag följer er ... vilket härligt sätt att träffa nya människor runt om i Sverige det är att blogg.

kram Inger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards