Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Bingo ...

Av Inger - 4 september 2011 20:55


 

en morgonwalk ...

lite fika ...

kycklinggryta m thaismak ...

innan lite ideellt arbete ...

Icka & jag ...

skötte serveringen ...

under bingon ...

en skön stund ...

träffa lite folk ...

dra in lite pengar ...

till föreningen ...

gjorde en ny bekantskap ...

som resulterade i en bokgåva ...


krånglat med symaskinen ...

fixat Alice pyjamas ...

tittat på ...

Kalle Moreus ...

och lyssnat på dalmål ...

lite friidrott ...

innan det är läggdags ...

och ...

snart måndag ...

en superlång sådan ...

8-19 ...

jobb + möte ...

gäsp ...


Jamaica ...

vilket stafettlopp ...

9,25/gubbe ...

då går det snabbt ...




 
 
Ingen bild

Emma

5 september 2011 12:50

Vilken fin sida det där var.. och vad fina saker! En sådan där växasäng blev jag alldeles kär i...

Måste berätta om Mollys senaste 2 nätter... i förrgår 21.30-08.30 Inte ett knysst vi hörde av henne, så vid 7 fick jag lov smyga upp och kolla om hon levde.... och i natt sov hon 21.45-07.30 håller tummarna att det fortsätter så... dessutom har hon sovit en del under dagarna också... =)

Mattias är på väg hem från jobbet då han inte mår nå bra. Har haft känningar i halsen under helgen och i morse var det mycket, men han drog iväg... L var hes igår + att han vakna i natt och var alldeles täppt.. så han börjar nog känna av det han med, men han är på dagis nu i varje fall.

Inger

5 september 2011 20:45

Åh, så skönt, hoppas hon inte blir förkyld nu då ... men alla är snoriga just nu tror jag. Vi har jättelite barn, förkylda ... jag kände mig inte pigg i lördags men nu är det rätt ok.

kram mamma

Du kan väl plinga morfar i morgon om du vill, och gratta ... det skulle nog uppskattas.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards