Nuärjagmormor

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Inger - 3 november 2010 21:24


dagens nyhet ...

här i kommunen ...

har nog varit ...

att Swedbank har rånats ...

en otäck händelse ...

när jag tänker på ...

att min dotter ...

jobbar på den konkurrerande banken ...

i samma samhälle ...

och min andra dotter ...

på bank ...

i grannkommunen ...

man får sig en tankeställare ...


annars så har vi haft en bra dag ...

en kreativ dag ...

min kollega och jag ...

lite hade vi planerat ...

men det mesta idag ...

kom med blixtens hastighet ...

det är det roliga med mitt jobb ...


vi började med ...

rörelselek ...

spöktryck ...

lek ...

dockteater (spöket Laban) ...

eftersom lunchen ...

bestod av tacos ...

så fixade vi snabbt som ögat till ...

fin   -dukning ...

och bjöd in till ...

fest ...

  

blev mycket uppskattat ...


annars så har det regnat ...

mest hela dagen ...

några ville leka ute ändå ...

har man bara bra galonkläder ...

så fixar det sig ...

vattenfärgsmålning innan mellis ...

för stora och små ...

det gäller att vara påhittig ...

när vädret gör ...

att det blir mycket innelek ...

annars orkar inte ...

våra öron med ...


sugen på ett loppisbesök ...

Oscar och mamma hängde på ...

vi hittade inget ...

vi ville ha ...

så vi tog en fika ...

på byns café istället ...


  

en chokladboll ...

föll i smaken ...

och deras lekhörna ...

passade också den lilla mannen ...

innan vi åkte hemåt ...


en gråmulen dag ...

regnigt ...

men ganska varmt ...

och ingen snö ...

  

me like ...


två öppningar kvar ...

gäsp ...


kram till alla som kommit ända hit ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards