Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Ett samtal väntar ...

Av Inger - 15 april 2010 09:08


  /  

ser ut att ha regnat ...

men nu kommer solen ...

livet blir genast lättare ...

när solen lyser ...

har lite måsten nu på fm ...

på em ...

blir det en tur ...

till den östra delen av Dalarna ...

för att träffa nån ...

som jag inte vet vem det är ...

men det känns bra ...


ha en solig dag ...

en särskilt stor kram ...

till Eva ...

  

 
 
Ingen bild

emma

15 april 2010 15:41

Såg nu, att cupmatchen nästa vecka blir på TISDAG klockan 20 i Gävle. Då behöver jag ju inte iväg alltför tidigt i varje fall.

 
Ingen bild

Emma

15 april 2010 21:53

Vi får kolla längre fram här hur vi gör, när jag ska iväg och så. Jag kan ju lämna honom i Nås också, så får M hämta honom, eller om ni kör hem honom... ifall ni behöver hämta O också. Det löser vi. Klockan lär väl passera midnatt innan jag är hemma, så en seg onsdag lär det bli.. men har ju turen att kunna förmiddagssova med L sen...

Jag åker till Nås på förmiddagen när det är dags att sova för junior, så fixar vi allt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards