Nuärjagmormor

Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Två års skrivande ...

Av Inger - 12 januari 2010 15:51


  


bloggen firar 2 år idag ...

jag har alltså ...

skrivit nåt nästan varje dag ...

det har aldrig hänt förut ...

har börjat skriva dagbok ...

då och då ...

men har sällan hållit i någon längre tid ...

kommer så väl ihåg ...

hur svårt det var att hitta på ett namn ...

blev en association ...

till mitt kommande nya liv ...

att jag skulle bli mormor ...

och jag minns hur läskigt ...

det kändes ...

när jag första gången ...

skulle klicka iväg inlägget ...

och läsa mina egna ord ...

nu är det ett av mina intressen ...

att blogga och läsa andras ...

har dessutom "träffat" ...

en massa härliga människor i hela landet ...

som jag aldrig skulle fått kontakt med annars ...


hoppas ni fortsätter ...

att besöka mig ...

för jag kommer att fortsätta skriva ...

vart det leder ...

vilken inriktning ...

det får jag se ...


ha en bra kväll ...

 
 
"Ängeln"

"Ängeln"

12 januari 2010 18:44

Grattis på 2 årsdagen!
Visst är det konstigt att man så lätt kan skaffa sig nya vanor, eller om det kanske ska kallas ovanor!

Började fundera över hur länge jag själv bloggat och ser att jag inte är så väldigt långt efter dig. Den 6 februari 2008 drog jag igång, så det är snart två år det också.

Det är i alla fall kul att följa din blogg så jag hoppas du fortsätter bloggandet framöver också.
"Ängeln"

http://www.mormorsblogg.wordpress.com

 
Yvonne

Yvonne

13 januari 2010 05:52

Jättegrattis från mig med!
Jag minns också hur pirrig jag var när jag bloggade första gången! Och här är vi nu och bloggar på för fullt! =)

Jag kommer i alla fall fortsätta hälsa på hos dig!
Kram kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 december 2023 14:04

  livet tuggar på ... sonens välbefinnande ... kommer sakta tillbaka ... fick påringning från fk ... ville fråga om arbetsgivaren ... hade nåt annat jobb åt honom ... när man är lastbilschaufför 😀   "för tre veckor sen  vi...

Av Inger - 30 november 2023 19:51

  en november ... som blev en av de värsta i mitt liv ... Jobbmässigt ... väldigt bra ... jobbat varje dag ... men vi har levt i ett vakum ... hela hösten ... sonen har svävat mellan liv och död ... innan han akut ... blev operera...

Av Inger - 4 november 2023 21:11

  oktober rann iväg ... och slutade med 3 dm snö ... som snart är borta ... eftersom det regnat i 2 dygn... Alice hann i allafall ... åka skidor ...   sonens magkrångel fortsätter ... sovit på lasarettet en del nätter ... varvat m...

Av Inger - 22 oktober 2023 20:07

  tillbaka ... nu är vi i mitten av oktober ... mycket har hänt ... livet rullar på ... skördat, förberett för en ny sommar ....         På sätt och vis ... är det en skön tid, hösten ... plockat ihop loppisen ... börjar fö...

Av Inger - 28 augusti 2023 21:10


    en riktig överraskning ... när jag kom hem ... sonen hade plockat kantareller ... på lunchen i skogen ... så mycket svamp har jag aldrig sett ...    ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards