Nuärjagmormor

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Inger - 2 september 2009 19:59



har jag nummer 1 ...

ikväll har Oscar varit på ...

terränglöpning igen ...

jätteduktig ...

ikväll visste han precis ...

åt vilket håll han skulle ...

och sen drack han ...

två muggar saft ...


hyfsat väder nu ikväll ...

annars har det regnat på em ...

så knotten hittade fram igen ...


vår cykelbana ...

blev jättebra ...

barnen så stolta över sina körkort ...

så i morgon ...

blir det cykelutflykt ...

med den egna hjälmen med sig ...

så nu har jag plockat fram min också ...

jag frågade ett barn ...

vilka cyklar vi fröknar skulle ha ...

- Ta sparkcyklarna ...

blev svaret ...

så det kanske vi gör ...


nu känner jag för ett varmt bad ...

lite bubblor och ett tänt ljus ...

sen ska jag nog krypa ner ...

öppnar kl 6 ...

två dagar på raken ...

det känns ...

dessutom ...

har vi föräldramöte på kvällen ...

så det blir fullspäckad dag ...


ha de ...


Av Inger - 2 september 2009 07:29


idag ...

ser vi ut att ha fått tillbaka ...

gamla vädret ...

visserligen ganska varmt ...

men det har regnat ...

så det blir att ta med regnstället ...

stövlarna finns redan på jobbet ...

men vi ska väl kunna cykla ändå ...


ha en bra dag ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards