Nuärjagmormor

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Inger - 17 september 2008 19:03


nu har jag klarat av halva fackkursen ...

känner mig nöjd efter de här dagarna ...

en hel matnyttigt har vi fått ...

men den stora behållningen är ...

att få träffa så många ny personer ...

alla har ju något att lära en ...

en inblick i andra kulturer har vi också fått ...

genom en del deltagare ...

sett några filmer ...

som reser nackhåren på en ...

av ilska och frustration ...

utnyttjande av människor i Kina ...

och en högervriden nationalekonom ...


nästa tredagars-pass ...

blir om en månad ...

arbetsmiljö b la ...

det blir spännande ...


har tagit en snabb promenad nu i kväll ...

kände att jag var i stort behov av det ...

mycket stillasittande ...

ätande ...

fikande ...

när man är på kurs ...


i morgon är det dags för jobbet ...

känner mig redan lite offside ...

jag som tycker om att ha koll på allt ...

känner att det är skönt ...

att inte veta hur morgondagen ser ut ...


nu blir det ishockey ...

Leksand - Troja/Ljungby ...

är lite nyfiken på Leksands stora nyförvärv ...

Pelle Prestberg ...

bör kunna tillföra laget en hel del ...

vi får väl se ...


skulle ha behövt läst lite i mina böcker också ...

 nu börjar mina reservationer hopa sig igen ...

idag kom Kinesen av Mankell ...

den har jag hört så mycket positivt om ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards