Nuärjagmormor

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Inger - 10 januari 2012 19:10


vaknade till ljudet av ...

snöplogen ...

i morse ...

och -16 grader ...

sååå tråååkigt ...

jag hatar kyla ...

känner mig så instängd ...

flera barn ...

stannade hemma idag ...

tyckte det var kallt ...

eller var det kanske ...

mammorna ...

som inte ville ut och frysa ...

vi hade ett litet ...

avskedskalas idag ...

tråkigt ...

men det får vi vänja oss vid ...

utevistelse efter lunch ...

jättehärligt ...

men vid 13.30 ...

blir det häftigt kallt ...

varje dag ...

dagarna rullar på ...

vi väntar på ...

planeringsdagen ...

 som kommer på fredag ...

vägen dit ...

är en transportsträcka ...

känns det som ...


lovat hämta Oscar ...

i morgon ...

så jag hoppas på ok väder ...

regnvarning ...

i södra Dalarna ...

till natten ...

det låter blixthalka ...

i mina öron ...


blev inget gympapass ...

tog ett bad istället ...

huvudvärk hela em ...

så formen var inte så god ...

en halvtimmes promenad ...

med en kollega ...

på rasten ...

så lite motion blev det ...


ha en bra kväll ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards