Nuärjagmormor

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Inger - 1 januari 2012 19:01


året har börjat med kaos ...

frysboxen gav upp ...

så sakteliga ...

har haft mina misstankar ...

ett tag ...

glass en var mjuk igår ...

så i morse ...

var det dags ...

att göra något radikalt ...

hämta boxen vid sonen ...

flytta över allt ...

och det som inte gick i ...

har skjutsats till Utanhed ...

en del har slängts ...

det har löst sig ...

men kändes onödigt arbete ...


det har singlat ner ...

snö ...

hela dagen ...

blivit ca 1 dm ...

så nu är det vitt ...

men kan bli tö imorgon ...


ledig några dagar ...

eller ledig ...

ja, jag vet inte det ...

men jag ska i allafall inte på jobbet ...

en Vansbrotur ...

med lite flyttande ...

men sen skulle jag behöva ...

städa lite här hemma också ...

och kasta ...

men nu blir det ...

att låta bli ...

att handla hem ...

så mycket mat ...

det måste minska i frysen ...


ska krypa ner ...

under filten ...

och titta på Änglagård ...

och njuta av ledigheten ...


vi hörs ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards