Nuärjagmormor

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Inger - 16 september 2010 22:04


  


den första ...

jag träffar utanför ...

kurslokalen är ...

min närmaste granne ...

så nästa gång ...

kan vi samåka ...

tre timmar flög iväg ...

jättekul ...

och lite svårt ...

det är väl som med allt ...

det är träning som gäller ...


en dag med ...

lyssnaövningar ...

sen lekte vi med tågbanan ...

och plockade fram ...

lite nya tåg ...

barnen gillar när vi är med och leker ...

även om en del ...

hellre lekte med dockorna ...

så var det lyckat ...

de som man minst anade ...

skulle vara intresserade ...

var de som var mest aktiva och kreativa ...

kul ...


em ...

har bestått av ...

uppstädning här hemma ...

betala och lägga in räkningar ...

placera dem i pärmar ...

stryka tvätt ...

byta sängkläder ...

handla ...

sen hann jag inget mer ...

innan det var dags för kursen ...


en långdag i morgon ...

men gläds åt sovmorgon ...

det behöver jag ...

känns det som ...


ha en bra fredag ...

lite besök på byn ...

efter jobbet ...

bakluckeloppis ...

lite erbjudanden i affärerna ...

och så ...

fredagsfrågan ...

vad ska vi äta ...

jag tror jag skickar frågan vidare ...

vad ska ni äta ...

där ute i landet ...


hoppas på lite förslag ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards