Nuärjagmormor

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Inger - 3 augusti 2009 22:13


kvällen avslutades bra ...

fick besök av en väninna ...

just när jag kände mig ...

ur form ...

lite fika ...

bladder ...

och en tur till stugan ...

räddade min dag ...

tack för att du finns ...


kom dessutom ihåg ...

och hittade kanalen ...

som visar ...

Sex and the city ...

har sett avsnittet förut ...

men det gör inget ...

älskar serien ...

egentligen ...

bara "skit" ...

men ack så uppiggande ...

för humöret ...

det är mer än Atlanten ...

som skiljer ...

mitt liv ...

från brudarna i serien ...

men drömma kan man ju ...


strax zzzzzz ...

vill egentligen inte ...

men sonen ...

ska strax upp ...

så vi måste vara tysta ...





Av Inger - 3 augusti 2009 14:41


idag ...

träffade jag två långseglare ...

två ortsbor ...

som seglat runt i bl a Västindien ...

varit borta i två år ...

det kan man väll kalla resa ...

här finns deras ...

vackra bilder från resan ...



Av Inger - 3 augusti 2009 12:22


jag säger bara ...

var kommer allt damm ifrån ...

plockat och dammat ...

satt in papper i pärmar ...

varför kan man inte göra det direkt ...

och inte samla på hög ...

har verkligen ...

rensat i röran ...

blir så fräscht ...

varar väl inte så länge ...

men jag njuter just nu ...


Av Inger - 3 augusti 2009 09:04


sista veckan ...

börjar ...

innan vardagen är här igen ...

dags att tänka på hösten ...

i min ensamhet ...

blir det dammtorkning idag ...

varvat med powerwalk ...

mulet och tråkigt ...

igen ...


ha det ...

Av Inger - 3 augusti 2009 08:59


När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var


den här boken ...

berörde mig mycket ...

bakom en riktig ...

scen-prinsessa ...

finns en annan Jessica ...

som växt upp ...

med frånvarande föräldrar ...

fosterhem ...

splittrad syskonskara ...

men med tron på livet i behåll ...

en stark bok ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards