Nuärjagmormor

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Inger - 19 april 2009 18:10


söndag som gått i vilandets tecken ...

känner av snuvan ...

lite tung i huvudet ...

gick ut i trädgårdslandet i morse ...

en underbar doft ...

slog emot mig ...

när jag lyfte på granriset ...

som täckt kryddorna ...

i vinter ...

Citrontimjan ...

luktar så jättegott ...

tog bort lite torkat ...

och funderade på hur landet ska se ut ...

ska lägga igen lite odling ...

kryddorna ...

grönsakerna ...

lite blommor ...

lite stenpartiväxter ...

får bli kvar ...

och kanske utökas lite ...

men när vi måste anlägga gräsmattan igen ...

så ska jag passa på att snygga till ...

trädgårdslandet också ...

vill heller inte ha så mycket  rensning ...


sydde lite på fm ...

sen kom Oscar ...

blev en promenad ...

vackert men blåsigt ...

lunch ...

Oscar sov i tre timmar ...

efter sovning och mat ...

så åkte mamma och Oscar hem ...

tog mig en middagslur ...


fick besök ...

av mannens kusin och barn ...

som var på genomresa ...

så det blev fika ...


i morgon är det tidig dag ...

men ska se van Veetereen ikväll ...

 ha det ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards