Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Inger - 9 mars 2009 19:56


och det är dags ...

att lägga om riktningen lite ...

annars blir det en grundstötning ...

som ekar långt härifrån ...

fick rådet under helgen ...

skriv, du som tycker om det ...

och det tänker jag följa ...

det gör jag visserligen redan ...

med två bloggar och allt ...

men lite mer om mina tankar ...

och som jag gömmer i en mapp på datorn ...

som kanske kan tas fram ...

någongång ...

som ett första steg ...

i mitt nya skapande ...

min lilla stuga ...

kanske blir min skrivarstuga ...

det förslaget fick jag också ...

där ska målarpenseln fram också ...

både i huset ...

och på papper ...

lugnet, skogen, vattnet ...

är läkande ...

längtar tills det blir snöfritt ...

så att vattnet kommer fram ...

tända ljus ...

på altanen ...

en kaffekopp ...

eller ett glas vin ...

en filt om axlarna ...

att tillsammans ...

med en väninna ...

se ut över sjön ...

i solnedgången ...

och lösa livets gåtor ...

det är livskvalitet för mig ...

samtidigt som jag ...

vill åka till Stockholm ...

besöka nån secondhandbutik ...

på Östermalm ...

trängas med hundratusen andra ...

och äta god mat ...

på någon restaurang ...

det är också bra för själen ...

tränandet ska jag också ta upp ...

jag som tränat i hela mitt liv ...

mår inte bra av ...

att fuska med det ...

har en plan ...

att ta fram cykeln ...

när vägarna blir bara ...

ett par mil några kvällar i veckan ...

i bra tempo ...

känns inte så påfrestande ...

sen ska jag naturligtvis ...

vara mormor x2 ...

när våren är här ...

det är lycka ...


åh, vad känns bra att skriva av sig lite ...

idag sken solen ...

en kort stund på em ...

hann i allafall njuta ...

men risk för mera snö ...


ha en bra kväll allihopa ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards