Nuärjagmormor

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Inger - 20 februari 2009 21:55


fredagkväll ...

har just tittat på ...

På spåret ...

ska skriva lite ...

sen ska jag blunda ...

framför TV:n lite ...

haft besök av dotter nr 2 ...

en snabbis ...

hade tänkt sig träffa Oscar ...

men han var på Soppkväll ...

men fick i allafall lämna bilen ...

till pappa för service ...

hon ska på Melodifestivalen ...

i morgon ...

det hade väl inte varit så dumt ...

skulle gärna uppleva ...

BWO live ...

 men jag får väl bänka mig i soffan ...


Oscar följde med hem idag också ...

för att spara in lite bilåkning ...

har varit med mormor ...

mer än mamma och pappa ...

den här veckan ...

men nu ska det väl bli lite lugnare ...

får vi hoppas ...

vi tog en promenad ...

innan vi gick hem ...

ganska skönt ute ...

lite varmare ...

frosten har släppt ...

greppet om träd och buskar ...

Oscar har sovit ute ...

så han har fått friskluft idag ...


i morgon tänker ...

jag inte göra så mycket ...

ligga i soffan ...

och titta på skidor ...

en långpromenad kanske ...

en koll vid stugan ...

kanske vore bra ...

vi får se ...

skönt att inte ha en massa måsten ...


Go´natt ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards