Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Inger - 28 januari 2009 21:28


dagen har rullat på ...

lånade en vagn när jag gick hem ...

tog inte med mig något barn ...

utan tre kassar med böcker ...

knallade in på biblioteket ...

där fanns S ...

alltid roligt att träffa henne ...

vi har så mycket att prata om ...

lånade tre nya kassar med böcker ...

som får sova i garaget i natt ...

får försöka komma ihåg dem i morgon ...


efter kvällsmat och disk ...

blev det ett bad ...

avkopplande i stearinljusets sken ...

ringde min andra dotter ...

under tiden blev vi blixtinkallade till Oscar ...

farfar var på väg till Falun i ambulans ...

pappa och farmor skulle åka efter ...

mamma på kundkväll på jobbet ...

så det blev ingen lugn hemmakväll ...

utan lek med O ...

nattning ...

vilket innebär ...

gå igenom sångförrådet ...

moster kom och höll oss sällskap ...

medan morfar och O lekte ...

strök jag mig igenom tvättstugan ...

det tror jag blev uppskattat ...


nu är det dags att uppsöka sängen ...

få se vad morgondagen innebär ...

det visste man inte ...

och tur är väl det ...

har inte hunnit besöka mina favoritbloggar ...

men det får bli i morgon ...

ha en skön torsdag ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards