Nuärjagmormor

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Inger - 7 mars 2008 19:49

Började dagen med en tidig frukost för att sen åka på möte ... vi hade en jättebra diskussion under förmiddagen ang vårt uppdrag ... känns skönt när jag känner att jag bidrar med något ... det är utvecklande och stärker självkänslan ... inhandlade en sallad på vägen tillbaka ... läste tidningen medan jag åt och hann dammsuga innan jag skulle tillbaka till jobbet ... det gäller att vara effektiv, eller hur ... en lugn och skön eftermiddag med trevliga personer att umgås med ... inga konflikter ... hann med lite skåpstädning på jobbet ... bra att få en överblick och se vad som finns ... Stoppade fötterna i joggingskorna och tog en runda direkt efter jobbet ... det är underbart nu när kvällarna blir längre och ljusare ... passade på att torka av golven när jag ändå hade ångan upp och i alla fall var svettig ... effektiv ännu en gång denna dag ... lät bli att börja med maten eftersom jag efterlyst ett matförslag i går kväll och det uteblivit ... jag blir faktiskt lite "vrång" ... duschade och satte mig och tittade på friidrotts-VM ... när sonen sent om sider kom hem runt kl sex trodde han att jag inte kommit hem än ... antagligen för att det inte fanns någon mat på bordet ... intressant iakttagelse tycker jag ... far i huset kommer på den smarta idéen att det nog blir pizza i kväll ... det blir det alltid när han ska fixa ... klämde en Florida (skinka, banan, ananas och curry)... det är ganska gott ibland ...


Rattar in närradion medan jag sitter vid datorn ... kul att lyssna på dialekten från grannkommunen ... det är dessutom en arbetskamrat som "talar" i programmet ... mycket äldre svensk musik som spelas ... det är faktiskt riktigt rofyllt att lyssna till något annat än det vardagliga dunket ...

De varvar med hälsningar till personer som finns i vår- och grannkommunen ... kul när man känner igen någon ...


Hoppas på en fin dag i morgon ... ev ett besök vid sommarstugan ... ett besök av Oscar är nog också aktuellt ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards