Nuärjagmormor

Alla inlägg den 29 januari 2020

Av Inger - 29 januari 2020 20:28


en ny upplevelse ...

chokladmassage 

vann en massage ...

hos min granne ...

som ordnade en adventskalender på fb ...

med massor av kul, bra och fina saker ...

hade tur och vann flera ggr ...

massage, tekopp och chokladte ...

chokladkoppar ...

tomtebloss ...

och hästskit ...

perfekt till mina odlingar ...

känner mig ny ...

efter massagen ...

len kropp ...

och några knutor utredda ...

det här ska jag unna mig ibland ...


halsontan är borta ...

så i morgon går jag till jobbet ...

har läst ut en deckare ...

som legat på sängbordet länge ...

kokat linssoppa ...

som jag tyckte var jättegod ...

försöker föra in mera grön mat ...

jag är inte så kräsen ...

men en del saker smaker inte bra ...

men de jag bor med ...

är svåra att övertyga ...

men det man inte ser ...

mår man inte illa av ...


vi fick 1 cm snö i natt ...

runt nollan ...

så det är väldigt blött ...

inte blev det ljusare heller ...

har varit jättegrått ute idag ...


Alice har tävlat i sprint ikväll ...


D-J är de enda som har snö ...

hon åker så bra klassiskt ...

men det har inte varit så många snöpass ...

i år ...

morfar snabbvallade på 10 min ...

fick lov att vänta in ...

och se vad det blev för väder idag ...

men det var klisterföre ...

nöjd med vallan i allfall ...

skjutsat Ludvig både till och hem ...

från träningen ...

Oscar hade farfar hämtning ...

till hockeyn ...

det är bra med ett stort kontaktnät ...

när det tränas ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards