Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 januari 2020

Av Inger - 28 januari 2020 17:51


tunga i huvudet ...

och ont i halsen ...

vi har varit dassiga ...

både mannen och jag ...

sovit dåligt ...

och mest legat i soffan ...


igår gjorde jag ett litet ryck ...

planterade om några blommor ...

klippte ner pelargonerna ...

och satte skott ...

sen var jorden slut ...


idag har jag klippt örngott ...

av trasiga lakan ...

fick 5 st ...

av två lakan ...

synd att slänga lakanen ...

de var rätt tjocka ...

och i en färg ...

som passar till en massa påslakan ...

återbruk är kul ...

skulle göra massor ...

av mycket ...

om bara tiden fanns ...


njuter av att rensa i röran ...

har material i mängd ...

men energin har varit låg ...

senaste tiden ...

har kännt av förkylningen ...

länge ...


i morgon ...

ska jag göra en spännande sak ...

som jag aldrig gjort ...


det har varit en gråmulen dag ...

duggregn ...

väntas snö i natt ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards