Nuärjagmormor

Alla inlägg den 22 januari 2020

Av Inger - 22 januari 2020 20:04


 


vår räv ...

som lämnat spår i hallen ...

hade "ätit" upp smörgåsresterna ...

vi lämnade förra veckan ...

och satt på stubben ...

och väntade på oss ...

barnen var lyriska ...

och trodde stenhårt att räven ...

kunde göra en massa ...

det är så kul med barn ...

fantasin sätter inga gränser ...

bland 3-4 åringar ...


vi hade en härlig förmiddag ...

på vårt ställe ...

blåste knappt ...

men på förskolegården ...

hade det blåst kraftigt ...


barnen målade härliga teckningar ...

med gröna nyanser ...

som ska symbolisera skogen ...

de blev så fina ...

och vilken dialog medan de målade ...



efter mellis ...

lekte vi ambulans ...

barnen bröt benen till höger och vänster ...

vi lindade, tog blodtryck mm ...

man behöver inte mycket ...

bara man fantiserar ...

en vanlig dag på jobbet ...

så här har jag det ...

bland barn och kollegor ...


känner mig seg, trött, lite halsont ...

fryser lite ...

förkylning på G ...

skulle vilja hålla mig på benen ...

har en hel del som ska fixas ...

den här veckan ...

men några aspirin, vetekudde ...

och förhoppningsvis en natts sömn ...

så mår jag kanske bättre kl 05.00 ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards