Nuärjagmormor

Alla inlägg den 9 januari 2020

Av Inger - 9 januari 2020 19:30


fick återbud av tandis ...

men hos en privat klinik ...

är det inga långa väntetider ...

ny tid nästa torsdag ...


tidig morgon ...

cyklade iväg i mörkret ...

några minusgrader ...

men ser inte ut ...

att vara någon snö i sikte ...

skidåkningen i kommunen ...

har det tufft ...

just nu ...

konstsnön har blivit is ...

så spåren är oåkbara ...

själv försöker jag ...

göra en kvällsrunda ...

och har börjat använda mitt gym ...

mina armar behöver trimmas till ...

och magen skulle behöva ...

lite fler muskler ...

men nu ska jag hålla i ...


haft besök av A och O ...

börjat skolan igen ...

tror att de tyckte det var ok ...

att träffa kompisar ...

igen ...

trots att det är slut på ...

att sova länge ...

och vara uppe sent ...

på kvällen ...


känns skönt ...

att vi är vid fredagen igen ...

börjar komma ikapp ...

med sovningen ...

och blir piggare av det ...

vi börjar hitta linjen ...

för vårterminen ...

och det känns bra ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards