Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 mars 2019

Av Inger - 14 mars 2019 19:30


 

brons idag ...

i den spännande grenen ...

singelmixedstafett ...

Hanna och Sebbe ...

ett perfekt par ...

det blir spännande stafetter ...


för mig går det framåt ...

idag har varit den bästa dagen ...

på länge ...

min hand lyder mycket bättre ...

men det gäller att träna på ...

men jag känner skillnad direkt ...

efter några träningspass ...

idag fick jag äntligen ner ...

julgardinerna ...

efter nästan fyra månader ...

tur att det inte var tomtar på dem ...


fingrarna är så rörliga ...

att jag kan skriva med båda händerna igen ...

ju mer jag kan ...

ju mer gör jag ...

det blir en god cirkel ...


idag har vi haft ...

en solig dag ...

och massor av plusgrader ...

men sen blir det snö igen ...


nåt litet projekt i morgon ...

kanske ...

jag lyckas i allafall ...

få undan lite damm ...

både här och där ...

det känns super ...

kastat en del ...

rensat en del ...

flyttat till andra ställen ...

ska rensa i linneskåpet ...

massor av trasiga sängkläder ...

ska hamna någon annanstans ...




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards