Nuärjagmormor

Alla inlägg den 31 januari 2019

Av Inger - 31 januari 2019 18:57


kände röklukt ...

när jag släppte ut Saga ...

vi kollade runt i fönstren ...

ifall vi skulle se något ...

men icke ...

plötsligt såg vi på dt.se ...

det brinner i Nås ...

ett uthus i Skansbacken ...

släppte in Saga ...

-22 grader ...

och då såg vi rök och lågor ...

från andra sidan bron ...

det luktade brandrök av Sagis päls ...


blev en lång kväll i riktig kyla ...

för brandmännen ...

gick bra tillslut ...

en del av uthuset brann ner ...

men bostadshuset klarade sig ...


det plingade i min telefon ...

när jag lagt mig ...

brukar inte kolla ...

men jag gick upp ...

har kört på en älg men det gick bra 

sonen hade fått en älgkalv på lastbilen ...

kunde köra med den ...

så det var ok ...



somnade trots allt ...

är rätt luttrad vid det här laget ...

vaknade upp till en kylig morgon ...

-19 när jag traskade iväg ...

fortfarande många sjuka ...

RUS-samtal ...

-11 nu ikväll ...

usch vad jag är less på vinter ...


i morgon är det fredag och februari ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards