Nuärjagmormor

Alla inlägg den 14 januari 2018

Av Inger - 14 januari 2018 19:00


det har varit en lång vecka ...

men jag är nöjd med jobbet ...

som jag lagt ner ...

känns bra inför veckan ...

med nya utmaningar ...

kylan släppte till slut ...

i fredags ...

kunde vi äntligen gå ut ...

med de små ...


Oscar och Alice ...

gick hem efter skolan ...


 


Saga är stormförtjust i Oscar ...

och han i Saga ...


skyndade oss till Vansbro ...

efter jobbet i fredags ...

en massa ärenden skulle ordnas ...

i lördags ...

blev det familjeeftermiddag ...

vid stugan ...

vi eldade i spisen ...

så vi fick in lite värme ...

- 9 när vi kom ...

och + 10 när vi åkte hem ...

idag när vi kom dit ...

så var det fortfarande ...

plusgrader inomhus ...

idag gjorde jag premiär ...

på skidorna ...

5 km ...

på Nåsen ...

igår sparkade vi runt sjön ...

jag, Emma, Ludvig och Hampus ...

mannen skidade 5 varv ...

alltså 15 km ...

han samlar km ...

idag fick han ihop 9 km ...


 


frostrosor på fönstren ...

vackert, men kyligt ...



stugan i vinterskrud ...


   


ny vecka väntar ...

ha de ...



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards