Nuärjagmormor

Alla inlägg den 4 januari 2018

Av Inger - 4 januari 2018 20:12


vardagen är här ...

klockan ringde 5.05 ...

mörkt när jag går iväg ...

men det är skönt ...

när det är på nollan ...

snöat lite lätt ...

till och från hela dagen ...

men blir inte så mycket av det ...


började det nya året ...

med inskolning ...

och kommer att fortsätta januari ut ...

alltid kul ...

att välkomna nya små bekantingar ...

även om det kräver mycket engagemang ...

men det blir nog bra ...

vi plockade undan julsaker ...

och gjorde en del måsten ...

för nu börjar en ny termin ...


gick hem och hade energi kvar ...

fortsatte min rensning ...

nu blev det tvättstugan ...

och garderoberna inne där ...

som är fullproppade ...

av det mesta ...

slängt en del, en påse till Erikshjälpen ...

och lite ommöblering av grejer ...

lagt ut en del till försäljning ...

känns så skönt ...

för varje projekt ...

jag genomför ...


kvällspromenad ...

bland snöflingorna ...

men en härlig temperatur ...


skulle egentligen ...

visat före och efter bild ...

av städningen ...

men det besparar jag er ...


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards