Nuärjagmormor

Alla inlägg den 12 januari 2017

Av Inger - 12 januari 2017 19:22


snart fredag igen ...

vädret har växlat ...

1 dm snö ...

blåst ...

plus-och minusgrader ...

men ikväll kommer kylan igen ...

på jobbet har vi lekt med snö ...

inomhus ...

börjat på istavlor ...

och kommit igång med samling igen ...

barnen älskar att sjunga ...


imorgon har vi planeringsdag ...

så få se vad terminen ...

kommer att handla om ...


Alice och Oscar ...

har varit här flera kvällar ...

det gäller att få livspusslet ...

att gå ihop ...

jag tror Oscar har åkt skridskor ...

varje dag ...

det är bra att vi bor bredvid hockeyrinken ...

och att vädret varit nådigt ...

mannen längtar efter skidföre ...

kanske till helgen ...


januari handlar just nu om ...

att andvända det jag har ...

ta till vara ...

rensa frysen ...

minska på mina lager ...

känns att det lättar på axlarna ...

behöver inte handla så ofta ...

mest mjölk. frukt och grönsaker ...

ska läsa alla böcker ...

jag har köpt på mig ...

och inte proppa in nåt mer ...

i garderoben ...

på ett tag ...


ha en bra helg ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards