Nuärjagmormor

Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Inger - 28 oktober 2016 22:00


den här veckan ...

har varit helt ok vädermässigt ...

-3 i onsdags ...

för att resten av veckan ...

vara många plusgrader ...

solen har knappt visat sig ...

förrän igår ...

och idag har det "gassat" ...

en helt ljuvlig senoktoberdag ...


i tisdags hade vi sovgäst ...

Alice ...

när vi läst en saga ...

- gud så trött jag är

sen sov hon ...


igår var hela gänget här ...

på em ...

det är fullt upp hela tiden ...

men det blir så tyst ...

när alla åkt ...

och vi saknar dem ...

när de inte är här ...



Alice och Molly ...

gjorde en gemensam målning ...


och grabbarna pysslade ihop en timmerbil ...


 


grannen kom in ...

med en underbar höstbukett ...

för att jag passat katten några dagar ...


 


idag har jag haft en semesterdag ...

bara så där ...

så skönt ...

att få en lite längre helg ...

åkte till Vansbro ...

för lite ärenden på fm ...

sonen och jag ...

lunchade på rester ...

sen tog jag en långpromenad ...

i det härliga soliga vädret ...

hinner knappt motionera ...

under veckorna ...

så det här var underbart ...

7,7 km längs älven ...


         

slutet på promenaden ...

hamnar vi älvstranden ...

och skymtar en del av byn Hjulbäck på andra sidan ...

här gör älven en sväng ...

och bildar Hjulbäcksviken ...


tvätten har torkat ute ...

och vi verkar få ...

en fin helg ...


ha de


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards